Ανακοινώσεις

Ανακοινώσεις

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024

Τη σχολική χρονιά 2023-2024 στο Νηπιαγωγείο ΕΑΔΠΠΑ υλοποιήθηκαν τα παρακάτω Εργαστήρια Δεξιοτήτων:


1. ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023: «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο»
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Σκοπός του προγράμματος ήταν να προωθηθεί η έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Στόχοι ήταν οι μαθητές να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

  1. ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023 – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024: «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
    Δημιουργώ κα καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, Stem – Ρομποτική

Σκοπός του προγράμματος ήταν να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Στόχοι του προγράμματος ήταν τα παιδιά, να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.

  1. ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2024: «Ξέρεις για τα Ηφαίστεια, τους Σεισμούς και τα Τσουνάμι; Μάθε Τώρα πώς να Προστατευτείς»
    Φροντίζω το Περιβάλλον: Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

Σκοπός του προγράμματος ήταν να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με θέματα φυσικών κινδύνων και καταστροφών, μέσω μιας δυναμικής διαδικασίας σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο που είχε ως επίκεντρο τη βιωματική και πρακτική εξάσκησή τους, ώστε να γνωρίζουν τα φυσικά φαινόμενα και να είναι προετοιμασμένοι για να τα διαχειριστούν.

  1. ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2024: «Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης πάνε εκδρομή»
    Ζω καλύτερα – Ευ ζην: Οδική Ασφάλεια

Στόχος του προγράμματος ήταν οι μαθητές να κάνουν μια εισαγωγή στο θέμα της οδικής ασφάλειας, το οποίο προσεγγίστηκε μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Σκοπός ήταν να γίνουν γνωστές οι βασικές αρχές- έννοιες της κυκλοφοριακής αγωγής. Οι μαθητές έμαθαν με τρόπο απλό, κατανοητό και ευχάριστο κανόνες για να κυκλοφορούν με ασφάλεια στην πόλη, στους δρόμους ως πεζοί, επιβάτες και ποδηλάτες.